-75%

Specjalna oferta dla startupów

Czytaj więcej

Wybierz najlepszy plan i rozwijaj z nami swój biznes

Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny już dziś.

- 20%Rocznie
Miesięcznie

Basic

Kiedy nie potrzebujesz wielu funkcji i chcesz tego, co najlepsze dla biznesu.
52 zł 65 zł
za użytkownika / miesiąc, płatne rocznie za użytkownika / miesiąc
Zacząć

Co obejmuje:

  • Podstawowe funkcje CRM
  • Integracja z Gmailem i Google Workspace
  • Wygodne importowanie danych
  • Szablony wiadomości e-mail, śledzenie otwierania
  • 1 komunikator
  • Wsparcie podstawowe

Basic Plus

Nadal prawie bez zobowiązań, ale z dodatkową funkcjonalnością.
76 zł 95 zł
za użytkownika / miesiąc, płatne rocznie za użytkownika / miesiąc
Zacząć

Wszystko co jest w planie Basic oraz:

  • Masowa wysyłka mailowa
  • Konta osobiste w komunikatorach (takich jak WhatsApp, Telegram)
  • Więcej folderów
  • Większa ilość ról
  • Więcej szablonów wiadomości e-mail
  • 2 dodatkowe komunikatory
  • Integracja z WhatsApp

Business Plus

Gdy masz więcej klientów i chcesz mieć większą kontrolę nad procesami.
144 zł 180 zł
za użytkownika / miesiąc, płatne rocznie za użytkownika / miesiąc
Zacząć

Wszystko co jest w planie Business oraz:

  • Więcej działań i wątków automatyzacji
  • Więcej wywołań API
  • Większa wysyłka mailowa
  • Więcej folderów
  • Większa ilość ról
  • Niemarkowe formularze internetowe NetHunt CRM
  • Wsparcie telefoniczne i osobisty menedżer

Advanced

Cała funkcjonalność NetHunt CRM bez ograniczeń w jednej taryfie.
208 zł 260 zł
za użytkownika / miesiąc, płatne rocznie za użytkownika / miesiąc
Zacząć

Wszystko co jest w planie Business Plus oraz:

  • Pełny dostęp do wszystkich funkcji
  • Nieograniczone opcje konfiguracji encji
  • Nieograniczona liczba wywołań API
  • Nieograniczona liczba komunikatorów
  • Dodatkowe godziny wsparcia

Masz duży zespół?

Wiemy, że duży zespół oznacza duże wydatki. Jesteśmy otwarci na rozmowę o indywidualnym zniżce.

Masz duży zespół?

Startup na wczesnym etapie?

Złóż wniosek o specjalny plan NetHunt CRM.

Złóż wniosek teraz
Startup na wczesnym etapie?

Porównać plany

Basic
Basic+
Business
Business+
Advanced
Podstawowe funkcje CRM
Kontakty

Kontakty (osoby) powiązane z firmami i transakcjami, które próbujesz przekonwertować.

Leady

Potencjalni klienci, którzy wyrazili zainteresowanie produktami lub usługami Twojej firmy, ale nie dokonali jeszcze zakupu.

Transakcji

Prośba o wykonanie usługi lub zakup produktu od potencjalnego klienta.

Wielofunkcyjnyj lejek sprzedażowy

Zbuduj nieograniczoną ilość lejek sprzedażowych i skonfiguruj je jako tablica Kanban.

Zapisane filtry i rodzaje

Filtruj, grupuj i sortuj dane tak, jak tego potrzebujesz. Zapisuj filtry, aby mieć do nich szybki dostęp i udostępniaj je swojemu zespołowi.

Zapisywanie historii połączeń i spotkań

Każdą rozmowę z klientem przechowuj z krótkim podsumowaniem rozmowy.

Zarządzaj zadaniami i przypomnieniami

Stwórz listę swoich zadań i otrzymuj przypomnienia, gdy zbliża się termin wykonania każdego z nich.

Dokumenty / pliki

Zapisuj i dołączaj pliki do kart klientów lub transakcji.

Wydajność
@Wzmianki i komentarze

Współpracuj z kolegami — @oznaczaj ich na kartach, klientach lub transakcjach i dodawaj komentarze widoczne dla całego zespołu.

Masowa edycja rekordów

Zaktualizuj wartości pól dla kilku rekordów jednocześnie: stan transakcji, priorytet, menedżer itd.

Zarządzanie duplikatami

Pozbądź się duplikatów, łącząc zduplikowane kontakty, firmy lub transakcje.

Aplikacje mobilne

Korzystaj z aplikacji mobilnych dla iOS i Androida.

Gmail add-on

Uzyskaj dostęp do danych CRM, otwierając wiadomości mailowe w aplikacji Gmail.

Historia aktywności

Automatyczne zapisywanie wszystkich zmian i interakcji zachodzących na karcie klienta lub transakcji.

Współpraca zespołowa

Oznaczaj kolegów w dokumentach klientów lub umowach, gdy potrzebujesz ich pomocy.

Przypomnienia

Dzięki przypomnieniom nigdy nie przegapisz terminu wykonania zadania.

Automatyzacja
Akcji i wiadomości mailowe

Automatyzacja składa się z wyzwalaczy i akcji. Wyzwalacz to zdarzenie rozpoczynające uruchomienie procesu roboczego, natomiast akcja to coś, co dzieje się po uruchomieniu procesu roboczego. Akcje obejmują tworzenie lub aktualizowanie rekordu, tworzenie zadania, wysyłanie wiadomości e-mail, wiadomości Slack lub Google Chat.

Więcej akcji możesz kupić na stronie kiedykolwiek

  • 5,000 - 45 zł/miesiąc
  • 10,000 - 68 zł/miesiąc
  • 20,000 - 102 zł/miesiąc
  • 50,000 - 192 zł/miesiąc
  • 100,000 - 288 zł/miesiąc
  • 500,000 - 1080 zł/miesiąc
  • 1M - 1620 zł/miesiąc

* Akcje są dostępne do zakupu na koncie NetHunt CRM

Więcej akcji możesz kupić na stronie kiedykolwiek

  • 5,000 - 45 zł/miesiąc
  • 10,000 - 68 zł/miesiąc
  • 20,000 - 102 zł/miesiąc
  • 50,000 - 192 zł/miesiąc
  • 100,000 - 288 zł/miesiąc
  • 500,000 - 1080 zł/miesiąc
  • 1M - 1620 zł/miesiąc

* Akcje są dostępne do zakupu na koncie NetHunt CRM

2,000 akcji/ miesięcznie

Więcej akcji możesz kupić na stronie kiedykolwiek

  • 5,000 - 45 zł/miesiąc
  • 10,000 - 68 zł/miesiąc
  • 20,000 - 102 zł/miesiąc
  • 50,000 - 192 zł/miesiąc
  • 100,000 - 288 zł/miesiąc
  • 500,000 - 1080 zł/miesiąc
  • 1M - 1620 zł/miesiąc

* Akcje są dostępne do zakupu na koncie NetHunt CRM

5,000 akcji/ miesięcznie

Więcej akcji możesz kupić na stronie kiedykolwiek

  • 5,000 - 45 zł/miesiąc
  • 10,000 - 68 zł/miesiąc
  • 20,000 - 102 zł/miesiąc
  • 50,000 - 192 zł/miesiąc
  • 100,000 - 288 zł/miesiąc
  • 500,000 - 1080 zł/miesiąc
  • 1M - 1620 zł/miesiąc

* Akcje są dostępne do zakupu na koncie NetHunt CRM

10,000 akcji/ miesięcznie

Więcej akcji możesz kupić na stronie kiedykolwiek

  • 5,000 - 45 zł/miesiąc
  • 10,000 - 68 zł/miesiąc
  • 20,000 - 102 zł/miesiąc
  • 50,000 - 192 zł/miesiąc
  • 100,000 - 288 zł/miesiąc
  • 500,000 - 1080 zł/miesiąc
  • 1M - 1620 zł/miesiąc

* Akcje są dostępne do zakupu na koncie NetHunt CRM

Wątek automatyzacji

Liczba skonfigurowanych i aktywnych zautomatyzowanych wątków w obszarze roboczym.

50
80
120
Automatyzacja sprzedaży
Automatyczne zapisywanie historii korespondencji

Automatycznie łącz wiadomości mailowe z odpowiednimi kontaktami, firmami i transakcjami.

Tworzenie nowych kontaktów z wiadomosci mailowych jednym kliknięciem

Twórz encje z przychodzących lub wychodzących wiadomości mailowych jednym kliknięciem.

Webhooki

Automatycznie wysyłaj dane do i z NetHunt CRM za pomocą webhooków w celu wymiany danych pomiędzy ulubionymi narzędziami.

Formularz opinii

Umieść formularze internetowe NetHunt na swojej stronie, aby zbierać potencjalnych klientów. Automatycznie twórz encje w CRM już wzbogacone o dane z formularza internetowego.

Usunięcie logo NetHunt CRM (formularze internetowe)

Usuń logo NetHunt z formularzy na stronie internetowej, aby zapewnić odpowiednie markowanie swojej firmy.

Podział leadów pomiędzy menedżerami

Twórz reguły, aby automatycznie przypisywać odpowiedzialnego menedżera do potencjalnych klientów.

Aktualizowanie encji

Automatycznie zmieniaj wartości pól encji.

Automatyzacja lejka sprzedażowego

Utwórz reguły, aby automatycznie aktualizować/ zmieniać stan transakcji.

Tworzenie zadań

Automatycznie twórz zadania dla swoich kolegów.

Tworzenie plików PDF

Twórz i wysyłaj pliki PDF zawierające unikalne informacje z encji klientów i transakcji.

Powiadomienia mailowe

Wysyłaj ważne powiadomienia o klientach lub transakcjach do menedżerów lub całego zespołu za pomocą poczty elektronicznej.

Powiadomienia w Slack

Wysyłaj ważne powiadomienia o klientach lub transakcjach do menedżerów lub całego zespołu za pomocą Slack.

Powiadomienia w Czacie Google

Wysyłaj ważne powiadomienia o klientach lub transakcjach do menedżerów lub całego zespołu za pomocą Google Czatu.

Automatyzacja wiadomości mailowych
Segmentacja kontaktów

Segmentuj swoją bazę kontaktów na podstawie ich zachowań i zainteresowań, aby Twoje e-maile i oferty były trafne.

Własne szablony wiadomości mailowych

Oszczędzaj czas, korzystając z zapisanych szablonów wiadomości mailowych.

Wspólne szablony wiadomości mailowych

Udostępniaj szablony wiadomości e-mail swojemu zespołowi w przypadku często zadawanych pytań i próśb.

10 szablony
15 szablony
25 szablony
75 szablony
150 szablony
Import szablonów HTML

Wysyłaj zaprojektowane e-maile, aby zwiększyć rozpoznawalność marki i wyniki wysyłek mailowych.

Rezygnacja z wysyłki pocztą elektroniczną

Dodaj link, aby odbiorcy mogli zrezygnować z subskrypcji Twoich wysyłek mailowych i tym samym zachować swoją reputację jako nadawcy.

Śledzenie otwartych wiadomości mailowych

Śledź, czy odbiorcy otwierają Twoje e-maile i ile razy, aby zakwalifikować potencjalnych klientów i poprawić skuteczność swoich kampanii mailowych.

Śledzenie liczby kliknięć w link w wiadomościach mailowych

Śledź, kiedy i które linki w wiadomościach mailowych są klikane przez odbiorców.

Podłączenie własnej domeny w celu śledzenia wiadomości mailowych

Usprawnij dostarczanie e-mailów, dodając własną spersonalizowaną domenę dla śledzenia wiadomości mailowych.

Wysyłanie newsletterów

Wysyłaj spersonalizowane i masowe newslettery.

Analityka wysyłki newsletterów

Analizuj sukces kampanii, aby ulepszyć wszystkie kolejne wysyłki.

Automatyczny wątek e-maili

Skonfiguruj zautomatyzowane wątki działań, aby podgrzewać potencjalnych klientów i zwiększać procent konwersji.

Personalizacja szablonu e-maila (macro)

Automatycznie dodawaj zmienne dane z rekordów CRM do wiadomości mailowych, aby uzyskać maksymalną personalizację.

Wysyłanie e-maila testowego

Wysyłaj e-maile testowe, aby upewnić się, że dobrze wyglądają na różnych urządzeniach.

Podłączenie własnego SMTP

Skonfiguruj własny SMTP, aby wysyłać newslettery do większej liczby odbiorców.

Raporty
Analiza aktywności zespołu

Bądź na bieżąco z tym, co Twój zespół robi każdego dnia (liczba wysłanych e-maili, liczba odbytych spotkań itd.).

Analiza sprzedaży

Śledź, ile transakcji zamyka cały zespół i poszczególni członkowie zespołu oraz jaki zysk oni generują.

Cele firm i użytkowników

Śledź, jak blisko osiągnięcia celów jest cały zespół i poszczególni członkowie zespołu.

Integracja z Looker Studio (ex Data Sudio)

Skorzystaj z naszej integracji z Looker Studio, aby tworzyć zaawansowane raporty i łączyć dane z wielu źródeł w jeden dashboard.

Integracji
Intercom
LinkedIn
Slack
Zapier
Make (Integromat)
Dostęp API (wywołania API)
1,000
10,000
bez ograniczeń
Komunikatory
Liczba połączonych komunikatorów w obszarze roboczym
1
3
7
15
bez ograniczeń
Facebook Messenger
Instagram
Viber-bot
Telegram-bot
Osobiste czaty Telegram
Osobiste czaty WhatsApp
Telefonia
Ringostat
Stream Telecom
Binotel
UniTalk
Integracji Google Workspace
Gmail

Uzyskaj dostęp do funkcjonalności CRM ze skrzynki odbiorczej Gmaila za pomocą rozszerzenia przeglądarki. Dostępne jest również rozszerzenie dla użytkowników przeglądarek Safari i Firefox.

Kalendarz Google
Google Drive / Shared Drives
Google Chat
Synchronizacja Kontaktów Google
codziennie
codziennie
codziennie
cogodzinny
cogodzinny
Administracja: Ustawienia i personalizacja
Nieograniczone pola użytkownika

Dodawaj pola charakterystyczne dla Twojego biznesu, aby tworzyć rekordy potencjalnych klientów, transakcji i kontaktów.

Foldery

Zorganizuj transakcji, firmy i kontakty, z którymi współpracujesz, w osobnych folderach. Skonfiguruj foldery tak, jak chcesz.

4
7
10
20
bez ograniczeń
Własne zapisane filtry (rodzaje)

Filtruj, sortuj i przechowuj dane, aby mieć do nich szybki dostęp.

Wspólne zapisane filtry (rodzaje) w folderze

Przechowuj odfiltrowane kontakty i transakcji, aby uzyskać szybki dostęp do danych i udostępniać je członkom zespołu.

Filtry zaawansowane

Podziel swoje dane i wyświetl je tak, jak chcesz, dzięki zaawansowanym filtrom.

Role pesonalizowane

Przypisz zespołowi różne role, aby kontrolować poziom dostępu do danych i funkcjonalności CRM.

1
2
7
10
20
Import/eksport danych

Importuj bazę kontaktów lub transakcji z arkuszy kalkulacyjnych lub innego systemu CRM.

Ukryte pola

Ogranicz widoczność poufnych pól encji do określonych ról.

Pole z formułą

Zminimalizuj możliwość błędów ludzkich i pozwól systemowi obliczać różne typy formuł, w tym wartości liczbowe, wartości tekstowe i inne.

Pola statystyczne

Automatycznie otrzymuj dane statystyczne dotyczące Twoich transakcji lub kontaktów. Na przykład łączną liczbę e-maili, liczbę dni na etapie, datę ostatniej interakcji itd.

Pola obowiązkowe

Zdefiniuj pola, które Twój zespół musi wypełnić obowiązkowe dla określonych działań.

Prywatność i Bezpieczeństwo
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe

Zwiększ bezpieczeństwo swojego konta dzięki dwuetapowej weryfikacji poczty elektronicznej.

Jakość przechowywania danych na światowym poziomie

Twoje dane są chronione i przechowywane przy użyciu infrastruktury Google.

Google Security Assessment

NetHunt CRM co roku pomyślnie przechodzi program oceny bezpieczeństwa Google.

Ustawienie praw dostępu i widoczności

Nadaj każdej roli w swoim zespole odpowiedni poziom dostępu do danych CRM.

Wsparcie
Instrukcje i filmiki

Skorzystaj z artykułów w Bazie Wiedzy, aby dowiedzieć się więcej o systemie i znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czat online

Uzyskaj pomoc od naszego zespołu za pośrednictwem czatu online.

Stowarzyszenie użytkowników NetHunt CRM

Zadawaj pytania, dziel się swoimi doświadczeniami i pomysłami na temat produktu z innymi użytkownikami NetHunt CRM i naszym zespołem.

Wsparcie mailowe

Uzyskaj pomoc od naszego zespołu za pomocą poczty elektronicznej.

w ciągu 24 godzin
w ciągu 24 godzin
w ciągu 24 godzin
w ciągu 12 godzin
w ciągu 12 godzin
Wsparcie telefoniczne

Uzyskaj pomoc od naszego zespołu podczas online połączenia.

1 połączenie/ miesięcznie
3 połączenie/ miesięcznie
Menadżer ds. Obsługi Klienta

Współpracuj z naszym menedżerem w celu przeanalizować bieżące procesy biznesowe i skonfigurować konto NetHunt CRM tak wydajnie, jak to tylko możliwe.

Nasze nagrody

Naszą główną nagrodą są nasi drodzy klienci! No i jeszcze dziesiątki nagród od niezależnych wpływowych platform.

Capterra review Chrome Store Featured
achievement NetHunt CRM

Jeszcze więcej powodów, aby pokochać
NetHunt CRM

Wysoki poziom bezpieczeństwa danych

Wysoki poziom bezpieczeństwa danych

Zmień taryfę w dowolnym momencie

Zmień taryfę w dowolnym momencie

Opłata za każdego członka zespołu

Opłata za każdego członka zespołu

Aplikacje mobilne na iOS i Android

Aplikacje mobilne na iOS i Android

Otwarte API

Otwarte API

Pierwsze 14 dni za darmo

Pierwsze 14 dni za darmo

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Co się stanie po zakończeniu okresu próbnego?

Po upływie okresu próbnego Twoje dane będą bezpieczne, ale Twoje miejsce pracy będą zablokowane, dopóki nie wybierzesz jednego z dostępne plany taryfowe (Basic, Business lub Advanced).

Czy możemy wypróbować NetHunt z kilkoma użytkownicy?

Oczywiście! 14-dniowy bezpłatny okres próbny nie ogranicza liczby użytkowników: możesz zapraszać tylu współpracowników, ilu potrzebujesz.

Czy istnieje darmowa wersja NetHunt CRM?

Niestety, obecnie nie ma darmowej wersji NetHunt CRM.

Czy możliwy jest zwrot pieniędzy?

Niestety, NetHunt nie zapewnia zwrotów za korzystanie. Subskrypcję można anulować w dowolnym czasie, ale nie otrzymasz zwrotu pieniędzy za niewykorzystaną część subskrypcji.

Nadal masz pytania dotyczące NetHunt CRM?

Zapisz się na bezpłatną konsultację, podczas której przeanalizujemy Twoje żądania i podpowiemy, jak je rozwiązać za pomocą NetHunt CRM.

Nadal masz pytania dotyczące NetHunt CRM? screen NetHunt Objectives screen NetHunt Green Line

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin z naszą ofertą specjalną lub dodatkowymi pytaniami

Liczba członków zespołu *
Liczba członków zespołu
0 - 1 2 - 10 11 - 50 51 - 200 201 - 500 501 - 1000 1001 - 5000 5001 - 10000 10001 +

Dziękujemy!
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy!

Otrzymaliśmy Twoją prośbę i wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Poproś o spersonalizowaną demonstrację produktu z naszym ekspertem

Imię *
Nazwisko *
E-mail *
Numer kontaktowy *
Strona internetowa firmy *
Stanowisko *

Jesteś świetny!

Skontaktujemy się z Tobą wkrótce, aby zaplanować Twoją spersonalizowaną demonstracyjną.