Podczas rozmowy telefonicznej nasz ekspert dokładnie przeanalizuje Twoje potrzeby biznesowe i podpowie, jak NetHunt CRM pomoże zoptymalizować procesy, zwiększyć sprzedaż oraz liczbę powtarzalnych transakcji.
Łatwo obsługuj zgłoszenia z dowolnych źródeł: formularzy ze strony internetowej, telefonia, komunikatorze, media społecznościowe itp.
Będziesz na bieżąco z aktualnym statusem transakcji, co pozwoli na realistyczną ocenę potencjalnej wielkości sprzedaży, aby zwiększyć procent zamkniętych transakcji.
Możesz automatycznie przypisywać transakcje menedżerom, ustawiać zadania, wysyłać e-maile i powiadomienia. Specjaliści w tym czasie będą skupieni na najważniejszym – zamykaniu transakcji.
Segmentuj bazę kontaktów i dowiedz się, które kanały pozyskiwania klientów działają najlepiej. Pielęgnuj leady i przekazuj je do działu sprzedaży, gdy będą gotowe do zakupu.
Zarządzaj pracą zespołu, deleguj zadania, ustawiaj przypomnienia i współpracuj z kolegami wewnątrz systemu CRM.
Ustalaj cele i analizuj wyniki zespołu. Śledź wielkość sprzedaży, przeglądaj raporty według menedżerów, produktów itp.
NetHunt CRM łatwo podłączyć do usług, z których korzystasz.
I jeszcze 10 dostępnych integracji
„Dzięki połączeniu automatyzacji poczty e-mail i możliwości śledzenia etapu, na jakim znajduje się każdy potencjalny klient w procesie sprzedaży, możemy generować nawet o 25 dodatkowych wysokiej jakości potencjalnych klientów miesięcznie więcej.”
„Dzięki NetHunt mamy rękę na pulsie tego, co dokładnie dzieje się w świecie naszych leadów, które kanały przynoszą nam zyski i gdzie tracimy możliwości w naszym lejku sprzedażowym.”
„Pracowałem z jednymi z najlepszych systemów CRM dostępnych na rynku przez ostatnie dwie dekady, ale ten jest zdecydowanie najprostszy i najszybszy w obsłudze.”
„Możemy prognozować sprzedaż według różnych parametrów – dla całego zespołu lub jednego przedstawiciela handlowego, podzielone na różne okresy czasu, według produktów i nie tylko.”
„Mogę śmiało powiedzieć, że potrzebujemy tylko i wyłącznie NetHunt, i nic innego. Nie chcę kolejnego okna na moim komputerze, chcę, aby było połączone z moim Gmailem i jest to idealne i proste.”
„Okazało się, że była to jedna z najlepszych decyzji biznesowych, jakie kiedykolwiek podjąłem. Oszczędza mi mnóstwo pieniędzy i czasu dzięki niestandardowym przepływom pracy.”